În conformitate cu dispoziţiile art.5 alin (1) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, se stabileşte lista cuprinzând documentele de interes public la nivelul Casei Judeţene de Pensii Constanta:
Ø Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Institutiei
Ø Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor institutiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
Ø Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Institutiei, precum şi ale responsabililor cu difuzarea informaţiilor publice;
Ø Datele de contact ale instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
Ø Programele şi strategiile proprii în domeniul administraţiei publice
Ø Raportul anual cu privire la activitatea Institutiei;
Ø Regulamentul de organizare si functionare al Institutiei;
Ø Bugetul de venituri şi cheltuieli al institutiei şi bilanţul contabil;
Ø Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe, ghiduri, privind activităţile instituţiei;
Ø Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;
Ø Declaraţii de avere;
Ø Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
Ø Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul Instituţiei, conform legislaţiei în vigoare;
Ø Prelucrări statistice proprii din sistemul de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale
Ø Lista societăţilor comerciale din turism cu care CNPP are încheiate contracte de prestări servicii pentru eliberarea biletelor de tratament balnear.