a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice, (click aici)
b) structura organizatorică, (click aici) atribuţiile departamentelor,(click aici) programul de funcționare, (click aici) programul de audiente al autorității sau instituției publice,(click aici)
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității (click aici) sau a instituției publice si ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice, (click aici)
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax. adresa de e-mail și adresa paginii de Internet, (click aici)
e) sursele financiare, bugetul (click aici) si bilanțul contabil, (click aici)
f) programele și strategiile proprii, (click aici)
g) lista cuprinzând documentele de interes public, (click aici)
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii, (click aici)
i) modalitatile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate. (click aici)